Ще трохи і завершується робота в проекті "Відкритий світ". Дев'ятий модуль дає змогу зрозуміти, яким чином учні можуть розкрити свої можливості та здібності у навчанні та дізналась нове про диференційоване навчання. Визначилася з чотирма напрямками: зміст, процес, результат і навчальне середовище. Також я для себе відмітила, що багато інформації про те, як працювати з обдарованими учнями і недостатньо - для проблемних дітей.
Для мене з'явився новий термін - фасилітатор (той, хто не допомагає). Я зрозуміла свою роль як фасилітатора в цьому проекті. Думаю, що результат буде добрий.
Для мене з'явився новий термін - фасилітатор (той, хто не допомагає). Я зрозуміла свою роль як фасилітатора в цьому проекті. Думаю, що результат буде добрий.
Немає коментарів:
Дописати коментар